10 november - love me love me, say that you love me. kiss me, kiss me. say that you miss me

Om ni kollar de här inlägget som filippa skrev för några dagar sen. Tänkte svara här nu.
- De där är en resa jag aldrig kommer glömma, jag hade så sjukt himla roligt. Jag kommer verkligen aldrig glömma.

Wannabee prästen kommer jag heller inte glömma, jag var helt slut, men hade ändå så sjukt kul. En präst, som snackade om att hans mamma hade dött när han var liten?
Ööööhm, frågade jag? :)
Just de. Präst och alkolist? Skulle inte tro de va. Han var mer egen värld än du och jag tillsammans skulle jag tro. Undra vad han gör nu för tiden ..
Han välsignade inte mig, så nu kanske gud straffar mig snabbare än dig. Jag hoppas inte de :(


Låt vår präst leva länge till. Bästa bror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0