7 november - love me love me , say that you love me ..

låten är från resan ...
av en mräklig anledning fick ja bara lust att skriva till rebecca typ fast ändå till er om våran lillaresa på 'Cindrella' .
Jag tänker på den där ''prästen'' som han sa att han va , välsigna mej och mamma från vårt bråk och vi inte kunde hålla hos för garv du & jag , haha minns du ? ..
de va på hemresan där ifrån , vi va heeeltsluut , ush när ja vakna trodde ja skulle spy ju !
Daamn vilken bra resa .. men iallafall , minns du hittills ?
Iallafall , fortsätt läs isåfall för ja ska komma fram till nått , men man fattar inte om man läser allt ..
Minns du alkaida ? Han va så söt .. Hans dans minns du oxå va ? Bra ..
Men iallafall tillbaka till prästen  han sa :
- Både gud & jag förlåter dina synder , till mej sa han de ..
Och ja var tvungen att skratta , nu tycker jag synd om han om jag tänker efter .. Men aså , de var ju så kul .
För vem som helst fattar att en präst inte dricker !
Så hela saken med de här va , undra om hans licens att vara ''präst'' kom från cornflakespaketet , för han svärde och lukta sprit ! :o
/ ffilippajohansson .♥

Kommentarer
Postat av: AnnaWiklund

http://myreealworld.devote.se/blogs/6632425/nominerade-till-veckans-blogg-.htm#WriteComment



rösta på mig så bli jag glad :D

2010-11-08 @ 19:44:25
URL: http://annawiklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0