svar på tal :)

Vikken film gillaru mest ? och vikken gillar du it mest också ? :)

svar ;
Filmer som är riktigt bra !
De är allt från Thriller , Skräck , Drama , Romantik till Komedi ..
Jag har fått en fråga om vad jag gillar för filmer (pga att jag sett mycket filmer på senaste tiden ) och jag gillar en massa olika som sagt som ni ser där ovanför !
Jag ska skriva några filmer jag tycker är bra nedanför , jag laddar ner mina filmer på : tankafetast , yes you name it .


Men här kommer några jag har sett som jag tycker är bra :
  • Dear John
  • A Walk To Remember
  • Piranha
  • Easy A
  • Marmaduke
  • The Final
  • Mum & Dad
  • Burning Bright
  • Fjorton Suger
  • Thirteen (Tretton)
  • Kommissarie Späck
  • The Beach

Filmer som jag skall ladda ner så snart som möjligt :
  • Room Mate
  • The Tourist
  • Norbit
  • Grown Ups
  • Valentine
  • The Final Destination
  • Knight And Day
  • The Final Destination 1,2,3
  • Charlie St.Cloud

Filmer jag absolut inte gillar :
  • Twilight (alla)
  • Harry Potter
  • Sagan Om Ringen
  • Paranormal Activity 2
  • High School Musical
  • Narnia
  • Arn
/ filipppaaaaa '
Filmer som är riktigt bra !
De är allt från Thriller , Skräck , Drama , Romantik till Komedi ..
Jag har fått en fråga om vad jag gillar för filmer (pga att jag sett mycket filmer på senaste tiden ) och jag gillar en massa olika som sagt som ni ser där ovanför !
Jag ska skriva några filmer jag tycker är bra nedanför , jag laddar ner mina filmer på : tankafetast , yes you name it .
Men här kommer några jag har sett som jag tycker är bra / kod grön :
Dear John
A Walk To Remember
Piranha
Easy A
Marmaduke
The Final
Mum & Dad
Burning Bright
Fjorton Suger
Thirteen (Tretton)
Kommissarie Späck
The Beach
Filmer som jag skall ladda ner så snart som möjligt / kod gul :
Room Mate
The Tourist
Norbit
Grown Ups
Valentine
The Final Destination
Knight And Day
The Final Destination 1,2,3
Charlie St.Cloud
Filmer jag absolut inte gillar / kod röd :
Twilight (alla)
Harry Potter
Sagan Om Ringen
Paranormal Activity 2
High School Musical
Narnia
Arn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0