8 januari - i better keep on walking keep on walking ..

Sha , jag bloggade inte igår tyvärr ..
Men jag hade ett trådlöst internet (ComviqSurf) som inte funkade , nja tyvärr ..
Men nu är jag hemma från farmor och men inte hemme helt då  :)
Igår åkte jag köpte ny läpp-piercing med mamma , sen skjutsa hon mig till farmor . Såg film hela kvällen tll 3 på natten ..
Trött på morgonen idag när jag skulle upp , sen tog jag buss/spårvagn till mammas jobb . Mhm , egentligen sitter jag på mammas jobb just nu och skriver de här på WordPad så jag bara kan lägga in de sen , yes ..
Men mamma slutar runt 20.00 då åker vi och hämtar min lillebror i Åby , sen äntligen hem till min egen säng , loveeee it !
Jaja , nu ska jag nog stänga ner datan och läsa Frida , tidningen alltså ..
Hmm , vi hörs sen .
Ciaaaaaaaooo !
/ filippaaaa '
Sha , jag bloggade inte igår tyvärr ..
Men jag hade ett trådlöst internet (ComviqSurf) som inte funkade , nja tyvärr ..
Men nu är jag hemma från farmor och men inte hemme helt då  :)
Igår åkte jag köpte ny läpp-piercing med mamma , sen skjutsa hon mig till farmor . Såg film hela kvällen tll 3 på natten ..
Trött på morgonen idag när jag skulle upp , sen tog jag buss/spårvagn till mammas jobb . Mhm , egentligen sitter jag på mammas jobb just nu och skriver de här på WordPadjag bara kan lägga in de sen , yes ..
Men mamma slutar runt 20.00 då åker vi och hämtar min lillebror i Åby , sen äntligen hem till min egen säng , loveeee it !
Jaja , nu ska jag nog stänga ner datan och läsa Frida , tidningen alltså ..
Hmm , vi hörs sen .
Ciaaaaaaaooo !
/ filippaaaa '
olivia och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0