you say it best , when you say nothing at all ..




Vissa saker som vi inte talar om .
som vi bättre kan klara oss utan
håll bara ett leende på läpparna .
så vi faller i och ut ur kärleken problem .
vi kan hålla oss tillsammans hela tiden .
Man kan aldrig säga aldrig
varför vi vet inte när gång på gång vi sviker .
men om vi lovar varandra .
att alltid hålla kärleken i första hand ? ..
vi kan stirra uttryckslöst framåt .
bara göra't på vårat sätt .
inte tänka framåt genom att hoppas .
så kommer vi även lyckas ? ..
Det är fantastiskt hur du kan tala rätt till mitt hjärta .
Utan att säga ett ord kan du lysa upp den mörka
Prova som jag kan jag aldrig kan förklara
Vad jag hör när du inte säger en sak

/ filippajohansson ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0