21 oktober. i'd rather be with you

Jag har hunnit träffa min allrabästavän & hennes kille, min bästa vän & så hela min familj också. På några timmar ♥ 
Nu ska jag ta och berätta hela min resa och bilder lägger jag in i morgon eller nått sånt. Alla bilder är på kameran nästan & den är inte här. De va ju syyyyyyyyynd.

Inlägget som jag skrev iprecis innan jag åkte, var de jag skrev på mobilen och hotellet. Internetet där var ju lite halv segt, men nått slags inlägg blev de ju iallafall. Somnade ungefär direkt efter de & runt 4 gick vi upp dagen efter. Iväg till arlanda hur tidigt som helst, och planet var försenad. En halvtimme senare fick vi gå på, och sen gick allt suuuuuuuuperbra. Skämt åsido, men de gick bra :)
5 timmar senare landade vi, och det var sjukt varmt. Hämta väskor ni vet, och en timme senare satt vi på en buss till hotellet. Allting gick i racerfart när vi väl landade. 10 minuter tog bussresan, och sedan stod vi utanför de största hotellet jag har sett i hela mitt liv. Hann väl inte göra sådär jätte mycke mer den dagen, vi fick åka med en golfbil eller nånting till huset där vi skulle bo. Väskorna fick också åka bil om ni undrade. SEEEEEEEEN hände nog ingenting mer sådär super specielt. Jag och mina grymma kusiner funderade ungefär hela veckan på hur mycke sand en kamel fick i pälsen varje dag. Dock kom vi inte fram till någonting ändå.
Jag ska iallafall döpa mina barn till alla & ingen.

- alla får fuska på provet
- ingen får äta.
osv

De var inte lika kul nu som de va då, men jag skrattar fortfarande åt de. HAHAHHA
Jag saknar peking nu också, på måndag taggar vi skola igen. Wiiiihuuuu. Eller inte.
Nu ska jag ta och se en film. I morgon ska jag träffa världens bästa robin. Puss.



Jag såg en. På riktigt. En farlig fiiiiiiiiiiiisk

Godnatt nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0