min allrabästaste bästa vän ! (L)

gissa vem jag saknar :(
kom hem hjärtat mitt ! ♥
Det ska bli åska, i natt har dom sagt
men vi är två, som sitter här på vakt

jag är så glad jag lärde känna dig
allt blir enkelt när du är här

Ibland blir jag så rädd, att du ska tröttna och gå
när vi har blivit stora, finns du kvar här då

Det är tyst, och huset är släckt
Du ser på mig och allt blir perfekt

Jag är så glad jag lärde känna dig
allt blir roligt när du är här

Om du känner dig ensam,
lovar jag att trösta dig

som du tröstar mig

min allrabästavän ..



/ ffilippajohansson .♥

Kommentarer
Postat av: amanda weigardh

vikka sötnosar <3

2010-11-14 @ 18:57:23
URL: http://aamandaweigardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0