jovars ..

Sluta leka allehoppa att ni mår så dålig osv ..
tänk på alla barnen i Afrika som får äta grus för att få nått i magen & ändå dör .
Dom gör verkligen allt för att överleva och kolla vad ni kommer med , ja vill ta mitt liv
för han gillar mej inte osv .
Men om han inte gillar dej så fuck it , då är han ju inte värd dej heller ?
Alla barn & vuxna som just nu dör i Pakistan osv .
Varje minut dör tjugo svältande barn och ni klagar över en killa , de kanske är dags att öppna ögonen ?
Och fatta att en där killen påverkar dej , men kolla vad fattigdom kan påverka ?
När ett barn dör i annat land av svält eller annat , då är de ingenting .
Men när nån dör här , då är de värsta grejen . Tänk er hur de känns för föräldrarna där borta ?
Medans ni inte bryr er & de är NI som kan göra nått åt de ..
Kriget  i Irak verkar aldrig ta slut & ni klagar på att bussen är sen ..
Nej , nu har jag fått ut mej av vad jag tycker ..
Sluta leka allehoppa att ni mår så dålig osv ..
tänk på alla barnen i Afrika som får äta grus för att få nått i magen & ändå dör .
Dom gör verkligen allt för att överleva och kolla vad ni kommer med , ja vill ta mitt liv
för han gillar mej inte osv .
Men om han inte gillar dej så fuck it , då är han ju inte värd dej heller ?
Alla barn & vuxna som just nu dör i Pakistan osv .
Varje minut dör tjugo svältande barn och ni klagar över en killa , de kanske är dags att öppna ögonen ?
Och fatta att en där killen påverkar dej , men kolla vad fattigdom kan påverka ?
När ett barn dör i annat land av svält eller annat , då är de ingenting .
Men när nån dör här , då är de värsta grejen . Tänk er hur de känns för föräldrarna där borta ?
Medans ni inte bryr er & de är NI som kan göra nått åt de ..
Kriget  i Irak verkar aldrig ta slut & ni klagar på att bussen är sen ..
Nej , nu har jag fått ut mej av vad jag tycker ..

Kommentarer
Postat av: Tilda

jag hatar att se såna där bilder. Det är så vidrigt!! stackars barn! <33

2010-11-16 @ 22:31:31
URL: http://www.linkanstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0