9 november - don't you know my name if i saw you in heaven ? ..

Nån mer än jag som inte gillar snön ? Och ja kan inte använd vinterskor än , ja har använt mina vita converse mycke nu och ja tycker synd om dom andra så nu får ja ta dom ett par dagar sen blir de vinterskor !
Aja , dagen har vart ganska raaaktiskttaget skittråkig ! :(
Men iallafall alla såg fram emot att spela i snön även att de va snö på specialidrotten fast värme slingorna under konst va sönder så vi fick ha teori ..
- Lite mulning
- Lite snöbollar
Sen spårvagn , nu ska jag plugga sen träffa den efterlängtade Linda !
Gud vi har inte setts på jätta länge , aså jo vi selar i samma lag men vi har inte umgåtts på fritiden .
Måste plugga inför matteprovet imorn !
Så här kommer de gå ..
- Heey , i failed .. :)
- Me too ! :P
- High five ! :D
bianca hanna jag rebecca sandra anna
/ ffilippajohansson .♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gillar inte! Det ska inte snöa i november, hallåå..

sv. Ingen tävling för mig, men påminn mig gärna nästa gång :)

2010-11-09 @ 17:28:51
URL: http://dearhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0