7 november - when my patience wearing thin, when i'm ready to give in

Kan ju börja med att önska aik lycka till idag mot åtvidaaaaaberg. Kan ju också säga att jag kommer va med i grupp 2, och vara cheerleader på VH matcherna i början av decimber. Nånting att skratta åt :D
Sen så är de träningsläger 26 - 28 november också. Taaaaaaaaaagga




Ao, har inte orkat skriva så mycke. Igår var massa folk här, typ wictoria. Vi gjorde väl inte sådär jätte mycke, drack allting som går att dricka, hade tårtkrig, såg på dr mugg & var på värsta festen. Typ så yes.
Senare drar jag till pappa och firar med hela släkten på den sidan, med min bästa kusin ♥
Nu ska jag städa i ordning här, äta och sen dra till pappa. Hejdå.


för alla är du någon, men för mig är du allt.

ps . filippa johansson the king of sverige , och hon är bäst in ever ! jag älskar henne ! 

/ rebeccaayeeeeeeeeeeeeeees '

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0