7 november - men jag vet att han har en hemlighet som ingen vet, han är gåvan just till dig.

Jag lovar att inte skriva mera depp inlägg, men allting var bara helt uppochner.
Det ordnar sig nog ..

Är hos mamma igen nu, träffat världensbästa kusin, hela släkten & massa andra. Ska ta och fundera lite på vad man ska ha på sig i morgon och sedan kolla igenom alla prov och grejer i veckan. Några grejer jag ska hinna göra innan alla andra (typ 3 prov osv) eftersom jag inte vill missa hur mycke som helst i skolan när jag borta. Kommer ta med rätt mycke & plugga där. Jag hatar att hamna efter ;)
Skriver i morgon igen eller senare ikväll. Annars godnatt :D



/ rebeccaayeeeeeeeeeeeeeees '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0