6 november - alla som inte dansar är våldtäcksmän, alla som inte dansar är våldtäcksmän. ahhahhhah

Ni ser ju hur roligt jag har? :D:D:D:D:D:D:D

Skulle ju ha kollat matchen ledarna mot p95 men de verkar inte som de blir så. För de första, så vet jag inte hur jag ska komma dit & för de andra vaknade jag för en kvart sen. Förlåt

Ska fira Gustav idag, så massor utav folk kommer hit. 8000 människor på världens minsta ställe, jao ni. De här blir säkert asbra. Nu ska jag platta håret som jag ändå ska locka sen, välja kläder & fixa allt de andra ni vet. Skriver senare, känns som mina inlägg är sämst hela tiden men aja. De kanske ändras någon gång, på måndag börjar skolan igen. Najs. Fast nae, men nu börjar jag få lite lång tråkigt. Kör på en bild här iallafall. PUSSSSS

 


/ rebeccaayeeeeeeeeeeeeeees '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0