5 november - so nice, you are ready for the night, your life starts shine so right.

Har inte bloggat sådär jätte bra idag, men kul och blogga när jag inte har någoting att skriva om. Fast näe.

Lite folk har varit här & firat lillebror, massa fler kommer i morgon. På söndag till farmor och fira där. Sen är de bara julafton kvar hihi :D
Ska dra mig ut mot teven, sedan sova tidigt. I morgon drar jag & kollar när pappa och alla andra ledare i sleipner spelar match mot p95 i sleipner runt 1, tillsammans med filippa ♥

/ rebeccaayeeeeeeeeeeeeeees '


Kommentarer
Postat av: aye

Hejhej^^

Allt bra med dig?

Just nu har jag en tävling på bloggen där man har chansen att vinna en systemkamera värd flera tusen. Delta gärna så kanske det blir just DU som vinner?

Kramisar<3

2010-11-06 @ 00:02:49
URL: http://ayeland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0