5 november - samson come to my bed told me that my hair was red ..

Som ni vet så skulle jag åka skridskor , fast .. Jag var tvungen att gå upp vid 09.00 och åka med dom , men jag åkt inte , mamma och jag lämna ; Gustav , Julius & Charlie där på isen själva ! Haha , vad dramatiskt , närvars :)
Men nu ska jag göra ingenting , sen ingenting och sist men inte minst  SOVA :)
Ska upp tidigt imorgon igen ! Men vi ska titta på Tjutfightning , grymt kul , haha !
Sen ska ju pappa & alla tränare spela fotboll mot Iksleipner p-95 , roligt att titta , på killarna aså ;)
Naevars , men IFK är i Göteborg i helgen ! cupcupcupcupcupcup ! massa cup , de där tar ni grabbar . PÖSSSS :D
HAHA , emanuel för nått år sen , sågöllig :)
/ ffilippajohansson .♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0