3 november - i'm looking out , for a angel ..

Grattis pappa ;)

Har hunnit med lite allt möjligt idag fast jag inte har gjort någonting alls ärligt talat. Ställde klockan på 10, gick upp halv 10 och gjort ingenting. Internet fu*kade sönder så de funkade ju inte alls. Det var även därför jag inte skrev någonting i morse. Drog mig ner till solariumet, som var helt tomt så jag hade alla solarium för mig själv. Dock så behövde jag ju bara ett utav de. Solade en halvtimme och drog hem sedan. Inte bra att sola jag vet.

På tal om annat, om en vecka sitter jag inte här. Utan på ett flygplan :D
Känns inte som jag vill åka längre. Jag älskar norrköping (L)
Aja, ska avsluta de här inlägget och ringa min kära mamma som ska hämta mig snart. Då drar vi till maxi, och byter jackan mot en mindre storlek. Jag fryser ihjäl.



/ rebeccaayeeeeeeeeeeeeeees '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0