25 november - här är jag, se mig, hör mig, rör mig. hur svårt kan de va?

Alla i peking har ju haft sjukt kul idag. Alla har haft damp, vi har hängt upp en sköldpadda av färgade papper i en lampa i klassrummet och suttit vid datorn och gjort massor av annat. Dagen har varit chill iallafall.
Vi började 8.30 med bild & och de var då några började bygga ihop papperssködpaddan som var ungefär 5 meter stor. De hängde sig emil i senare, så den är inte kvar tyvärr.
Svenska/so sen, de var då vi fick ha datorer. Oj vad alla jobbade också :D
Lunch, matte & sen engelska sista lektionen. Träffade robiiiin sådär udnder lektion ;)


Nu ska jag sluta skriva massa skit som ni kommer sitta & läsa. Ska dra mig bort till träningen snart, är inte ett dugg taggad. Vi ses senare bitches :*



värsta bjud, allrabästavän. krya på dej <3

/rebecca


Kommentarer
Postat av: Tilda

så söta ni är :)<33

2010-11-25 @ 22:08:40
URL: http://www.linkanstyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0