24 november - i se your face as i mind like drives away ..

Jag och Rebecca har hittat praoplats ! På hemköp , men de funkar vi är ju tillsammans ! :D
Kom hem vid fyra , ush jag hatar snööön som bara kommer mer å mer ååå meeer !
Men nu ska jag åka bort till affären , eller åka ? ja ska försöka cykla , höh , eller tar jag med hunden och går , kanske bättre idé ;)
Sen blir de träning , uteeee ! De jobbiga blir väll att hitta dit , neeej , skojja , pappa vet vart de är :)
Men nu ska jag gå , eller innan ja ska gå vill jag bara säga :
GRATTIS ALLRABÄSTAVÄN , sjukt glad för din skull . Robin ♥ Rebecca ... gulligt :)
älskling , du är allt .
/ ffilippajohansson .♥

Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges underhållande scene core blogg!

sv: härligt! ^^ de e skitkul att praoa tycker jag :)



jag har hjälpt brorsans klass i en tävling i skolan :D har vart skitkul!

2010-11-24 @ 21:05:00
URL: http://epicfaiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0