23 november - so baby don't worry, you are my only.

ALLA DOM HÄR RYCKTERNA. ÖVERALLT. HELA NORRKÖPING.
Jag vill flytta härifrån & börja om. Utan att någon visste någoting. Fast ändå inte.


HMs nya kollektion skulle komma ut idag. De gjorde de den, och allting är redan slut såld. Kollektionen är tillsammans med Lanvin. Volanger & blom halsband har aldrig varit min grej. Annars är de ju rätt så najs med nytt? ;)
Skolan sög dock. Vi började 8.10 med idrott som vanligt. Spelade innebandy & hade elevledd lektion. Svenska/so tillsammans med någon annan rolig lärare. Jag har grymt mycke att göra i svenska. Så i morgon ska jag ta tag i de där ..
Specialidrott efter lunch & den här veckan var de prova på tillfälle. Kändes som halva skolan hade dans :O

Sedan hem & träning. Utomhus. Jag överlevde till min stora förvåning iallafall. Håller på & somma nu här och nu. Ska stänga av, sen somnar jag nog. Pusshej.



 

de här vädret. sucks.
/rebeccaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0