22 november - wherever you go, wherever you do - i will be here and waiting for you.

MMM, jag är sämst på att blogga jag vet. Jag orkar inte skriva nu, de är massor i skolan. Jag ligger efter i allt nästan eftersom jag har varit borta, de är hur mycke som helst med dansen. Osv ..
Första dagen i skolan på mer än en vecka idag, var väl som vanligt. DE SITTER GARDINER I VÅRAT KLASSRUM!?
Matte, idrott & sen spanska. Slutade vid 2, eller 3 kanske klockan var. Skitsamma, sen finaste robin & hans coola kompis johan. Eller inte. Stan några timmar efter skolan.
Vi gjorde ungefär ingenting sådär specielt ;)

Alla bilder från egypten funderar jag på och lägga ut här någon dag, men jag ska tömma systemkameran också. Sen får ni se, de kan ta tid.
Nu ska jag ta och plugga lite, 8.10 i morgon ska jag ha idrott. Vet att ni är rätt avundssjuka.
robinfingal är
finast.
 
 

skitbild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0