2 november - take me for a ride, ride, oh baby, take me high, high

Kan ju börja med att erkänna en sak här. Jag ansträngde mej precis ingenting. De började att regna precis när vi skulle börja springa. Dock hade jag stod och plattat håret en halvtimme innan jag skulle gå haha. Struntade i underställ, struntade i mössa & vantar och ingen jacka hade jag heller. I vanliga fall brukar jag bli varm när jag springer. Var bara 5 kontroller vi skulle köra med, de var natt orientering så kol svart med pannlampor och 3.5 km. Vi sprang 2, sen avbröt vi eftersom vi var helt vilse. De var svinkallt & hur MÖRKT som helst. 

Orkar inte berätta mer, men de gick iallafall åt helvete rent ut sagt idag ;) 

Har inte gjort så mycke alls nu, duschat, ätit osv. I morgon träffar jag filippa och innan ska jag sola hade jag tänkt. Älskar att ställa klockan. Inte




Nån gammal egenvärld random bild.
/ rebeccaayeeeeeeeeeeeeeees '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0