2 november - I learned to live half a life And now you want me one more time ..

jag har skrivit fel datum på heladagen ! Haha busigt :)
Men jag drog ut tog spårvagnen in till stan gick mot badhuset i mörkret i egenvärld ..
Ja var ute ca 2 timmar och sen stod jag mitt egenvärld i ingenstans på spårvagnen , så släcks allt , hela gatan allt !
Jag höll på att skita på mej , dock va de andra bilar som åkte men ändå !
Men när jag kom hem packa jag hela väskan inklusivt datan ;)
Och ... tog cykeln till moster , sen smög jag ut i trappen och ner till Takwa en liten stund ..
Jag fattar verkligen inte ett skit av gymnasieval .. :o
IQ - som jag är :)
Achach , så muche text de vart ..
Imorgon träffar jag Rebecca , sen på kvällen är de träning , och på söndag kommer våran superhjältemålvakt hem !
- J E S S I C A L E N N S T R Ö M , biiiglooove , HAHAHA .. Jarå vi har saknat dej gullet :)
pignose / grisnäsa / varkneus / siganina / hidungbabi .. palla inte mer ! haha ..
/ ffilippajohansson .♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0