3 november - för många dagar jag saknat jag hatar mig själv för den tid som jag hatar

Jag hoppas de gick bra för filippa på sin träning, ska ta och skriva till henne snart tänkte jag ;)
Struntade i jackan för jag orkade ändå inte gå ut sedan, men följde snällt med familjen mongo och handla massa annat skit. Alla skämmer ut mig. Synd att de inte är lika perfekta som jag :(

Nyss ätit och funderar på att ta en liten dusch, i morgon är de träning men jag funderar starkt på att strunta i den. På torsdagar suger den jämt, och istället kan jag då träffa min lilla gullegris eller någonting annat. Vi får se, men nu ska jag smsa david och dra vidareeeeeeeeee

seeu



/ rebeccaayeeeeeeeeeeeeeees '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0