11 november - i got the magic in me, everytime I touch that track its turn around

filippa & emanuel - allrabästavän , bästavän. Grattis till er. Ni är så sjukt fina tillsammans ♥
Om jag hade en bild på de, skulle jag lägga upp den. Dock har jag ju inte de.


Undra vad min kära klass gör? ;)
Ärligt talat, hade jag velat gå till skolan idag också men eftersom jag redovisade igår & de andra ska göra de idag så kunde jag lika gärna vara hemma. Blir hämtad vid 12 och då åker vi till stockholm och träffar alla där. HAHAHAH. Gissa om min väska är packad då, näe :D
Ska göra de nu, verkligen på riktigt. Jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE. Skriver innan jag drar. Ha de bääääääääst

 


/ rebeccaayeeeeeeeeeeeeeees '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0