ett minne / dag 19 ..

Jag minns ju ganska mycket men ja har speciella minnen , vissa som är liiite oläpliga att ta upp här i bloggen tillexempel ! Men de ska vi inte prata om nu men ja har minnen med familjen : förstqa gången ja åkte skidor , första gången ja höll i min hund och han spydde ner mej .. med kompisar : liseberg , grönalund , sova över osv .. men lägret med skolan kan nog nästan slå allt , i femman , klockaretorpsskolan .. PÅ KOLMÅRDEN ! ja och den där klassen va ju helt raaandom också , haha vilket folk , man hata varandra men älskade mer .. ja tror inte att de va nån som sov mindre än våran stuga , en av oss somna med plättar på magen , hööö joo och de va inte jag . Jag saknar't men har de grymt bra nu mä ..
/ filippaaaa '

Kommentarer
Postat av: lindaa .

vilka minnen man har med detta folk ;* <33333333

2010-12-19 @ 13:47:00
URL: http://http:/stylebylindaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0