9 decmeber - det är titeln jag vill åt, jag är mikrofonkåt.

Hej snyggisar, har ätit & tagit en dusch sedan de förra inlägget. Är helt slut efter den här otroligt jobbiga prao veckan, undrar hur jag kommer klara mig när jag blir äldre och ska börja jobba så. Nå ja, idag var iallafall våran sista dag som nog var den roligaste utav alla dagar. Vi åkte dit och var där vid 8.30 och gick ner och satte hos i omklädningsrummet som vi har gjort alla de andra gångerna. Bytte om till de sjukt snygga kläderna vi fick - en svart fleeceväst & en röd hemköp skjorta. ASHETT.
Satt där en halvtimme och sen fick vi gå upp och plocka upp en massa grejer. Läsk, pasta och allt möjligt var de. Gjorde vi ungefär fram till lunch, sen lunchen och de var då vi började snacka med den sjukt roliga kocken. Han var nog veckans höjdpunkt trots allt ? ;)
Han var najs, och så var han känd. Och rik. Hela eftermiddagen stod vi där och hängde med han, sjukt rolig. Snackade om allt och ingenting, prinsessans brölopp, cheerleading, aik/fotboll & lite allt möjligt.
Jag och filipp kan även allting om gotländska får & köttet på de. Så om ni undrar nånting .. Så vet ni ;)
Runt 15 fick vi sluta och då fick vi presenter. En tavla, grejer till håret, godis & en söt liten nalle. Filippa blev överlycklig. Fast hon fick en kanin dock :D

Ni som läste hela de här inlägget borde få creds, men nu ska jag göra om våran design till mer åt vinter & jul hållet. De är ju inte riktigt höst längre ..
Får se hur bra de blir, vi har ju inga vinter bilder ännu..
Ha de bra iallafall. PUSSS så länge

/ rebeccaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0