9 december - ingen låt men nu börjar jag blogga igen @ rebecca!

Kommer skriva nu, så ofta jag kan men det är fortfarande massor utav annat just nu. För oss båda dvs.

Som filippa har skrivit så har vi prao den här veckan. Jag & filippa tillsammans på hemköp som praktikanten i ica reklamen ungefär. Vi har ju ganska roligt måste jag säga, även om den där människan är som hon är ..
I morgon är de våran sista dag där och då är de skola som vanligt nästa vecka. Vi har 3-4 prov nästan vecka så pluggar funderar jag på att forsätta med nu. Jag HATAR matte, men annars går de ganska bra :)

Kommer nu iallafall skriva så mycke jag kan, när de inte är dans, skola, prov eller plugg. Ni lär märka. Bjuder på en bild och sen forsätter jag med världens roligaste matte. Ha de bäst!



Norrköpings
Dans
Center


/rebeccaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0