28 december - jag har gått för långt kan inte sluta gå , hjärtat sitter utan på slår inte som de brukar slå ..

Kom hem nyligen , vart och åkt skridskor , även gjort lite mer .
En trött Filippa som sitter här och äter GODIS , fyfyfy ..
Jag vill att fotbollen ska börja nu så jag kan äta godis oftare haha , men fotbollen börjar 13 Januari igen , de är snart :)
Farmor ringde nigår , helt hysterisk .. Flygbolaget har ställt in så vi måste åka från Arlanda istället för Norrköping's , och den 10:nde istället för 7:nde (Juli 2011) . Men vi tjänar på de , en hel dag faktist ! ;)
Rebecca har haft fulltupp men hon ska nog börja blogga snart igen , blogglust är sånt som kommer å går .
Jag saknar henne massvis , ska nog se till att vi ses innan veckan är slut ..
Vi hörs sen , ciaaaooo :D
GREKLAAAAAND ♥
/ filippppaaa '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0