17 december - dont worry baby its gonna be a real good time .

Helt okej dag iallafall. Började 8.35 med engelska, fick mest snacka hela lektionen. Spanska och ett spanska prov om kläder. Mentorstid och sen håltimme. Lunch och hur mycke mat som helst efter de. JÄVLA MENSVÄRK HELA JÄVLA DAGEN. Så humöret var ju inte på topp, men iallafall fick vi sluta vid halv 4 efter sista träslöjds lektionen. Blev inte ens klar med ljusstaken, fast jag hade ett helt halvår på mig att göra klart.

Sen hem, platta håret och sånt. Ner till stan och träffa älskling och alex, vi gjorde väl ungefär ingenting.
- Baby, jag är glad att jag har dig ..
Hemma vid halv 7 igen & skulle ha träffat dom igen men så blev de inte. Ska gå och hämta en verktablett till min mage, önskar jag va kille ..

Vi ses i morgon babes, puss.
/rebeccaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0