17 december - dag 08 - din första kärlek

Min första riktigt kärlek, måste nog ha varit, och är david stenström. Killen jag är tillsammans med nu, varit tillsammans med 5 månader, gjort slut med massa gånger men blivit tillsammans med igen lika många gånger. De har varit lite till och från men just nu är det sjukt bra. Vi var varit tillsammans snart en månad och jag kan inte ens beskriva killen med ord. Mitt allt och mycke mer.
Träffade honom igenom skolan för första gången och vi gick båda på samma våning och i parallel klasserna. Pratade ingenting alls då, men sen flöt de på ..
Den 12/3 - 2010 blev vi tillsammans för första gången och då höll de i fem, nästan sex månader. Vi pratade mindre och mindre, vi båda två hann bli tillsammans med andra.
Men ärligt talat saknade jag nog david ganska mycke hela tiden. Lite annat hände, vi blev tillsammans - gjorde slut osv.

Nu är vi iallafall tillsammans igen, ni andra får tycka vad ni vill, men det är med honom, som jag är glad ♥



/ rebeccaa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0