16 december - de här är slutet på vår film ..

Hann inte blogga någonting i morse, men trots studiedag och sovmorgon så var de upp runt 9.30 och fixa lite. Runt halv 11 var jag, clara & bianca så solariumet och efter alla hade solat 12 minuter var tyckte vi inte att de räckte. De är ju typ de bästa som finns !? :D
Vi var ensamma på hela solariumet. Tog 12 minuter till och när vi hade solat 24 minuter var, fixat hos på solariumet så var vi redo för stan!
Promenerade lite halv söta ner dit och kollade runt, ett par leggings som jag letat i 1000 år efter hittade jag på monki idag. Ett par jeans från gina fick också följa med, trots att jag älskar leggings. Får väl byta nån gång iallafall .. ? :(
Efter mc kände bianca & clara att de blev varmt. Då är dom båda två helt röda i ansiktet efter solariet så clara går hem, bianca är kvar på stan och gnäller en stund. Någon halvtimme senare drar vi hem till B. Gjorde ingenting typ - tyckte synd om hos själva, gjorde en ansiktsmask och kollade datorn.
Kom hem nyss, är helt slut. Skiter i träningen. SUGER


/rebeccaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0