15 decmber - dag 06 – något du ångrar

Om jag skulle berätta mycke och detaljerat om mitt liv - så skulle många utav de sakerna varar saker jag ångrar. Finns kort sagt rätt mycke jag ångrar, men några super misstag har jag ännu inte gjort. En sak jag däremot ångrar ganska mycke, är att jag inte började idrotta tidigare än vad jag gjorde.
Om jag hade börjat dansa när jag hade varit 5-6 år så hade jag förmodligen varit mycke vigare, lärt mig snabbare och varit ganska mycke bättre. Började med dansen när jag var ca, 9 år. Första året jag dansade var de discodans. Kommer fortfarande ihåg den från de året, och tänker jag tillbaka så har jag utvecklats ganska så mycke då tills nu.

De är iallafall någonting jag ångrar, sen finns de massor utav små saker. You name it. Killar, vänner osv.




Snygg bild
/rebeccaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0