13 december - natten går tunga fjäll , runt gård och stuva ..

LUCIA !

Dagens första inlägg, 20.55. Inte bra bloggat, men vi har ju världens underbaraste skolan också. 1000 prov varje dag osv ;)

Hej!
Vi började runt 8 idag med matte, tagga matte prov på onsdag typ? Efter det idrott & då skulle vi ju åka skridskor. Vilka skills säger jag bara. Tog bussen till stallet och där hade gustav och erik elevledd lektion. De var då vi skulle ha skridsko teknik som de hände. Tror jag.
Efter jag hade åkt runt där som bambi på hal is i en timme fick vi sluta och fötterna var helt döda. Hockey blir nog aldrig riktigt min grej .. ;)
Lunch efter de och spanska som sista lektion. Gick igenom massa till provet på fredag. Älska ♥

Hem och packa upp och om alla grejer. Hade tänkt plugga, men så blev de ju verkligen inte. Träffade älskling och hans coola kompis alex nere vid stan och så gick vi runt överallt i 2 timmar. Vinter är ju underbart. Trodde jag skulle frysa ihjäl ett tag. De löste sig :)
Efter en stund på bibloteket gick vi hela gänget upp till sofia och träffade henne. Äntligen typ innomhus!? :D
Kom hem för en stund sen. Ska plugga till so-provet i morgon. Kan nästan ingenting, så vi får se hur de går. Jordens inre & yttre. FUN! :D



typ så där ja!
/rebeccaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0